Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2011 07:39 - Важно: Комедийните Хармонисти
Автор: kilometraj Категория: Музика   
Прочетен: 1804 Коментари: 2 Гласове:
0



Първоначално възмамерявах да държа спартански стилно този блог само за спорт и по-конкретно за тичане, но се оказа че просто немога да подмина определени неща.

Едно от тях открих съвсем случайно и става дума за известен Българин, което за мен е достатъчно важно, така че ще отделя малко време.

Онзи ден рових Youtube за стари Български естрадни песни и ми изникнаха няколко шлагера по предложение на сайта. По принцип не съм против шлагерите, но винаги съм ги подминавал понеже повечето са песни за които нищо не се знае, няма изпълнител. Срещу тези песни обаче пишеше Аспарух Лешников. Реших да проверя кой е и ужасно се изненадах. Оказа се че просто не съм се интересувал от Български шлагер-изпълнители досега.

Накратко Аспарух Лешников, по известен като Ари Лешников е тенора на секстета Комедийни Хармонисти (Comedian Harmonists), които са автори и изпълнители на едни най-големите и модерни шлагери през 30те години. Самият той е роден в Хасково през 1897г., в последствие заминава за Германия, където се сформира и групата която прави бум в Европа през тридесетте години на миналия век. В последствие, след идването на Хитлер на власт групата се разпада поради факта че трима са евреи и се получава забрана за всякакви изпълнения на Германска територия в този и състав. Въпросните трима заминават за САЩ, където се опитват безуспешно да повторят досегашния успех, но същия резултат имат и останалите трима в Германия. Самият Ари Лешников накрая се връща в България където остава докрай.

image
Това на което аз лично се натъкнах е Германски филм от 1997г., който вярвам ще е интересен за всеки Българин. Филма го няма в Българските торенти (съответно за съжаление няма субтитри на Български), така че давам линкове откъде аз го намерих. Торента е с добро качество и има субтитри на Английски. Филма е биографичен и е доста добре направен. Проследява живота на групата от формирането и до край. Пускам и трейлър на филма, така че да надникнете за какво иде реч преди да го свалите. Самия филм е 2 диска от по 715МБ (закръглено),

Приятно гледане!
(c)2011 RaverWild, http://kilometraj.blog.bg


Свали торент-файла оттук:
bt.eutorrents.com/download.php

При проблем, свали оттук:
bt.eutorrents.com/index.php

Трейлър:






Гласувай:
0


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Никой не може да се мери с Лешников-
08.08.2011 07:43
нито Елвис, нито Мик Джагър имат толкова шлагера, колкото има Лешников.
цитирай
2. kilometraj - нито Елвис, нито Мик Джагър имат ...
08.08.2011 07:47
apostapostoloff написа:
нито Елвис, нито Мик Джагър имат толкова шлагера, колкото има Лешников.


Както казах - просто досега не се бях интересувал от шлагери достатъчно, а от БГ-шлагери съвсем. Имам диск на Жозефин Бейкър у нас и легално купен, харесвам такава музика но не се бях интересувал. За сметка на това музика от 50те съм слушал доста. Но сега ще наваксам и със шлагери.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kilometraj
Категория: Спорт
Прочетен: 75154
Постинги: 13
Коментари: 10
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031