Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2009 12:09 - Въглехидратна атака с "Казан Деби"
Автор: kilometraj Категория: Спорт   
Прочетен: 6742 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.11.2009 12:10


image

Забележка: Не съм сигурен дали е по-правилно "казан деби" или "казан диби" - виждал съм различни изписвания.

След цяла година и половина, ако не и повече подпитвания и дебнене в кварталната сладкарница отново се появи "казан деби". На връщане от работа с жена ми случайно влязохме и като видяхме, като невидели веднага си купихме четири за вкъщи и направихме това което не трябва да се прави - изядохме по един вместо вечеря.

image

"Казан деби" е крем, който аз лично съм виждал само (не са ми платили за реклама, ама нейсе) в сладкарница "Аби" на пазара на Красна Поляна (София). Преди две години правеха редовно, но от две години насам това е първия път, в който виждам, хем сладкарницата беше станала известна точно заради този крем. Това лято бях питал собствениците, казаха ми че имало сладкарница "Аби" в Студентски Град, където по-редовно правели, но по неизвестни причини в нашата така и не направиха. Така че снощи си беше жива изненада.

Както казах ние веднага купихме четири и се размазахме невероятно с по един за вечеря, което е страхотна грешка. Не го препоръчвам вечер на никой, освен ако не сте решили да пренебрегнете фитнес-усилията си от последните седмица-две в една вечер или не тичате всеки ден по 5км минимум.

Като консистенция, крема е няколко пъти по-тежък от един крем-карамел или мляко с ориз. Консистенцията е доста гъста, усещат се мазнини и усещането като си хапнете е като приятна. но мощна въглехидратна детонация. Сладко е и то много. Отгоре има коричка, която също e вкусна. Сегашната версия е с поръска от кокосови стърготини.

Каква е рецептата - незнам. Продуктите - също. Днес по-късно ще гледам да намина към сладкарницата да попитам какви продукти са използвани, защото рецептата едва ли ще ми я кажат. Любопитен съм за някаква приблизителна калорийна стойност, макар че едва ли ще мога да се ориентирам. Обаче както казах - крема е в пъти по-тежък от крем-карамел, така че енергийната стойност ще да е впечатляваща.

Препоръчвам силно на всички любители на сладкото, но с мярка. Не е нещо което може да се яде всеки ден, но при добър двигателен режим, смятам няма да е голям проблем по един път на седмица-две.

Да ви е сладко.

(c)2009 RaverWild
http://kilometraj.blog.bg

image


Тагове:   крем,   сладкарница,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kilometraj
Категория: Спорт
Прочетен: 75272
Постинги: 13
Коментари: 10
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930